Teretulemast

Tarneaeg ja transport

Üldtingimused

Kontor Kalda 7 D

Avatud E-R  9.00-17.00 ,telefon 56994576

Ladu asub Kalda 7, Tallinn, 11625 . 

Avatud E-N  9.00-17.00 , telefon 56994576

 Ise järgi – 0.00 € 

 Kulleriga –  5 kuni 25 € 


                             kuni 10kg         kuni 50 kg        kuni 100 kg      kuni 200 kg

 Üle Eesti                      5 €                   15 €                  20 €                 25 €


 Täpset transpordi maksumust näed, kui lisad toote(d) ostukorvi! Kõik hinnad on käibemaksuga.


Tarneaeg

 Üldjuhul on tarneaeg otsetarnetel Bosch, Siemens (Rootsi), AEG, Electrolux, Zanussi (Poola) laost 7-9 tööpäeva.

 Kauba olemasolul meie laos või Tallinna-, Riia-, Vilnius partnerite laost on tarne 1-3 tööpäeva.

Soovides pakkuda Teile parimat teenust oleme valinud oma koostööpartneriks kullerfirma Cargobus.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete koheletoimetamisel. Egmer Grupp OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Pakkide kättetoimetamine


 Te saate SMS-teate või telefonikõne, kus kullerfirma teavitab paki saabumisest. Tellitud tooted toimetatakse Teie poolt näidatud aadressile Teie maja välisukseni.  

 Saadetis väljastatakse saajale allkirja vastu fotoga isikuttõendava dokumendi (pass, juhiluba, ID-kaart) või muu saaja tuvastamist võimaldava info (kliendikaart, volikiri, telefoni number, saadetise turvakood) alusel. Transpordi esindaja märgib veoleping/arvele saaja nime, väljastamise aja ja tuvastamise aluse.

 Kullerteenuse kasutamisel, väljastuskatse ebaõnnestumisel saajale kuller helistab või jätab külastusteate ning saadetis toimetatakse lähimasse veoteenuseosutaja esindusse. Saaja võib tellida lisatasu eest teistkordse kättetoimetamise.

 Saadetise või selle pakendi silmanähtava kahjustumise märkamisel saaja poolt vastuvõtmise hetkel tuleb märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus - kahju iseloomu ja ulatuse kohta vastuvõtmise hetkel. Vastasel korral on tõendatud, et saaja sai saadetise kätte ettenähtud seisundis ja veoleping/arvel märgitud koguses. Kui saadetise tavapärase vastuvõtmise juures ei olnud võimalik kahjustumist avastada, siis on saajal õigus esitada Egmer Grupp OÜ -le hüvitustaotlus 7 päeva jooksul.

 Saadetisega seonduvate küsimuste ja pretensioonide esitamise korral on saatja või saaja kohustatud esitama veoleping/arve või kullerlehe. Koos hüvitustaotlusega peab saaja esitama ka kahjustunud saadetise.

 Kahjustatud saadetise või selle osade hüvitamisel Egmer Grupp OÜ poolt läheb nende omandiõigus üle Egmer Grupp OÜ le. Hüvitamine võib toimuda kahjustatud saadetise või selle osa taastamise, asendamise või rahalise hüvitamise teel. Egmer Grupp OÜ -l on õigus otsustada, millisel viisil hüvitamine toimub.

 Egmer Grupp OÜ vabaneb vastutusest, kui kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist põhjustas vääramatu jõud. Vääramatu jõuna mõistetakse üleujutust ja muid ekstreemseid ilmastikutingimusi; tulekahju, maavärinat ja muid loodusõnnetusi; liiklusummikuid, liiklusseisakuid, sõiduki riket, teetöödest või avariist põhjustatud ümbersuunamisi; röövimist, terrorismi ja selle ohjeldamisega seotud tegevust; rahvarahutusi, streike, sõda, ametivõimude tegevust, lepingu nõuetekohast täitmist takistavat seadusandluse muutumist jt erakordseid sündmusi, mille olemasolu või tagajärgi ei saanud Egmer Grupp OÜ lepingu sõlmimise või saadetise saatjalt vastuvõtmise ajal ette näha ega ära hoida.

 Egmer Grupp OÜ jätab endale käesoleva teeninduseeskirja ja hinnakirjade muutmise õiguse.

Cargobus teeninduseeskiri

Cargobus teenindused

 Lugupidamisega Egmer Grupp